»Knjiga je gotovo artikel, ki ga zlahka kupiš prek spleta. Bistveno lažje kot oblačilo. Knjiga je klasičnega formata, o njej si lahko prej nekaj preberem. V času zaprtih knjigarn in splošnih knjižnic se je spletno nakupovanje knjig povečalo povsod. Upam, da v času knjižnega sejma še bolj in bomo založniki vsaj približno nadomestili primanjkljaj zaradi covida-19.«
»Zasvojenost s spletnim nakupovanjem predstavlja enega izmed izzivov, povezanih z uporabo interneta, s katerim se sistematično ukvarjamo.«
»Knjigarna v mentalnem smislu deluje povsem drugače od denimo knjižnih polic v trgovskem centru, saj ponuja celovit program. V knjigarno pride bralec, ki ima več časa in se mu ne mudi, pregleda več knjig in razmisli, katero bo kupil. To je mogoče nekdo, ki več desetletij kupuje knjige in ve, kaj išče. Zidane knjigarne kot celovit prostor ponudbe, knjig, knjižne kulture in dogodkov so nujne.«
»Bi morali imeti res to smolo, da bi prijeli izdelek, ki ga je prijel okuženi, in to v relativno kratkem času.«
»Hitra primerjava za isti izdelek je velika prednost.«
»Ugotavljamo, da je največkrat glavni namen, da kupec plača, izdelkov pa ne dobi.«
»Še vedno sta na vrhu Kako izgoreti in Modrost starih psov. Je pa bilo prodanih precej več otroških in mladinskih knjig, predvsem iz serije Harry Potter. Otroke morajo starši, ki delajo od doma, očitno nekako zaposliti.«
»v sodelovanju s številnimi domačimi založbami že tretjič predpisujejo knjige za znosnejši danes in boljši jutri«
»Danes je užitek nakupovanja v želji, v postopku nakupovanja, ne toliko v sami stvari, ki jo na koncu kupimo.«
»Ko se v založniških krogih pogovarjamo o nujnosti takšne kampanje, je v širši okolici večkrat slišati, da se moramo pač prilagoditi spremembam, ki se dogajajo tudi z novimi tehnologijami in z njimi povezanimi spremembami.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju